Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Αγώνας χωρίς τέλος. Ζωή χωρίς τέλος. Αγώνας με αρχές. Ζωή με αρχές

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

΄΄Τασος Λειβαδιτης΄΄

Και να που φτασαμε εδω
χωρις αποσκευες
μα μ'ενα ωραιο φεγγαρι
κι εγω ονειρευτηκα εναν καλυτερο κοσμο
Φτωχη,ανθρωποτητα,δεν μπορεσες
ουτε ενα κεφαλαιο να γραψεις ακομα
σα σανιδα απο θλιβερο ναυαγιο
ταξιδευει η γηραια μας ηπειρος

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Βεβαια αγαπησε
τα ιδανικα της ανθρωποτητας
αλλα τα πουλια
πετουσαν πιο περα

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Σκληρος ακαρδοσ κοσμος
που δεν ανοιξε ποτε μιαν ομπρελα
πανω απ'το δεντρο που βρεχεται

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Υστερα ανακαλυψαν την πυξιδα
για να πεθαινουν κι αλλου
και την απληστια
για να μενουν νεκροι για παντα

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Αλλα καθως βραδιαζει
ενα φλαουτο καπου
η ενα αστρο συνηγορει
για ολη την ανθρωποτητα

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Καποτε θ'αποδιδουμε δικαιοσυνη
μ'ενα αστρο η μ'ενα γιασεμι
σαν ενα τραγουδι που καθως βρεχει
παιρνει το μερος των φτωχων

Αλλα τα βραδια τι ομορφα
που μυριζει η γη

Δωσ μου το χερι σου...
Δωσ μου το χερι σου...

απο τ'αγαπημενα μου
η σ... της σιωπης

Seagull είπε...

Σ' ευχαριστώ, γνωστέ - άγνωστε - ανώνυμε!
Όμορφο ποίημα, αξίζει να είναι από τα αγαπημένα σου... Θα το αναρτήσω σύντομα και στο άλλο μου ιστολόγιο, το Eagle...
Καλημέρα και Καλή και Δημιουργική Χρονιά!